Tuesday, August 9, 2011

I AM ME NOW (MEEOOWWW)

Friends,
I'm still the old BOB + higher self esteem.


When I talked bad thing - its either I'm angry or I'm joking


When I talked arrogantly - its either I'm building my confidence or I'm joking


When I made fun of you - its totally inadvertent because I felt it before when people made fun of me just because I'm fat. This is one example :
1. Kau tak leh naik kereta aku sebab takut absorber rosak (well, it hurts)


I became a person yang suka puji diri sendiri because well.. thats me yang aku puji, ikut suka aku lah.. so minta maaf.



My point is, correct me if I'm wrong, but still , I am the same bob no matter I'm 135kg or Im 83kg. Its still me


Kepada yang still tak faham : Kamu tak paham perbezaan perasaan saya dahulu dan sekarang. Walaupun aku suka aku yang dulu jugak but I will try my best not to becoming that again.


I am me now


p/s : try sebut I am me now laju2 confirm jadi --->>Meowwww!

Gambar untuk resume baru (tangkap sendiri)









Thursday, May 26, 2011

BoBBa Alert : Wonderfull days ahead with two p/s

This post suppose to be a post that will involved my love life but as I started keyboarding the words, I realized that I'll need more than this blog to bring all the word together and furthermore, its crucial for me to avoid the misleading when somebody take a peek on my post. :)


So I made my mind and use the CTRL + A key and then pup! deleted. Everything gone. Each and every single words disappeared.


Some of you know, and some of you don't and for those who know, they can see how happy and how exciting my life had become for the past months. Not to say that my life was not anticipating enough before, it is just.... complete. I have someone who love me, I have my friendsss who love me as much and I have me to love myself. Not to forget, the love from the family. What else do I need. nothing. Owh lupe! Money! I need money. Money2 come to papa!


Xoxo.

BoBBa the Food Generator


P/s : Saya nak pi kelas english tak lama lagi. So forgive me for all the grammatically errors as i'm on my way improving it.~


P/s 2 : Berat saya naik sikit.

Friday, March 25, 2011

Hi

Aku tak tau dah nak tulis apa..
byk sgt nak tulis.

Sunday, December 26, 2010

Farah, Pi lantak dorang, I'm so happy for you!

Yesterday, on Christmas, there goes my cousin's wedding. She is and she will always be my best cousin ever and im so happy with the fact that shes married to the guy that never stop and never give up obtaining her love even after the pulling rope dramatic drama along the 10 years of them knowing each other. yeah2...

The wedding took place at Palaca of Golden Horses ( Of course it was super grand! and i'm his husband bestman!) and of course, keturunan orang2 melayu asli nih, bermulalah kisah2 mulut2 mereka.

They said its membazir,
its not worth it,
bla bla bla..
Apa kita kesah ek yah!

well, its her wedding, she was using her own money, she s not troubling anyone, her cousin s was the one who surrendering themselves to give hands on their cousin's wedding!

and! FARAH! im happy for yah!

XoXo,
BoBBa the Pornstar!

Friday, December 24, 2010

Bobba Di Pornstar Konpius~~

Semalam aku dapat call daripada syarikat B, panggil interview...
bila dah dpt panggilan tuh..aku rase cam... perlu ke aku nak cari kerja baru, sedangkan aku happy kat tempat kerja aku sekarang?

What say you... opis sekarang dekatt ngan rumah, officemate best2 and takder lah stress bebenau..

But if aku can dapat new experience kat tmpat lain pun ok jugak..

(ceh! padehal baru dapat interview..)

Hais~~

Yg Benar
BoBBa d Pornstar!

Monday, December 6, 2010

Oi Gelas! stop looking at me!!

Hais~
well, first thing bende yang aku pikir time aku check in masuk opis adalah .."apa yang aku nak buat lps balik nanti ek?"...hahaha... nampak sgt malas nak keje..lagi2 lah di awal muharram ni..besok cuti.. lagi lah aku pikir " apa nak buat besok ni ek ?" .. seriously~ sgt malas untuk berkerja hari ni..call2 customer pun faedahnye sgt kurang karena mereka pun manusia jugak...esok cuti, so die mereke pun pikirlah cuti jugak....

Hais~~
sekarang ni tgh time final exam. Jadi otak aku patut nye berfikir "apelah yang aku nak blajar malam ni ek?" tp tidak, sbab aku masuh pikir "apalah yang aku nak buat malam ni ek?" jawapan yang nyata adalah aku akan ke gym dulu.... ade kelas stepper... and pastu maybe nak pi wat facial (achehhh!!)

Hais~~~
Perasaan aku bercampur baur~
Hamburkan aja kat sini?
tak boleh , nanti masuk ISA...
bahaya2...
HAMBURKAN AJE!!!
tetap tak bole....
tak bole..
tak bole..
yang penting... aku mmg tak reti nak wat sales byk2 menggunung...
hahaha..
Bos nak buang saya pun buanglah~~ tp bg 2 month notice..
sbab saya kene carik keje baru dulu...huahuahua

Hais~~
Oi botol air! apa yang ko pandang2 aku!
aku wat keje lah nih..... curik time kejab jek tulis blog!
haiss

Bye2 lah..gelas ni pulak dah pandang2 aku!

BoBBa the Pornstar!

Wednesday, October 27, 2010

as on 27.10.1020

Life is getting complicated. And Fun~ and its not boring at all.
Ditambah dengan sedikit stress pekerjaan kerana cube to find as many sales as aku can...

Owh2.. dah lama takde penceritaan pasal kehidupan aku yang terbaru...

Nama : Masih Lagi Izzat
Umur : Sudah 24!
Tempat Pekerjaan : Technology Park Malaysia
Sales and Marketing executive sahaja.
Gaji : Cukup tak cukup sgt lah...

owh owh owh...

Cukup...

Just nak cerita sikit2 perkembangan aku nih...
ok.. sekarang aku bukan single lagi, sydah ade orang yang sudi mencintai aku dengan sepnuh hati dan aku sgt happy...
Nennie juga sudah ada
Roro juga sudah ada
Wan juga sudah ada
Farhan juga sudah ada
Ima sudah ada ke? hahaha

well2...
Aku sayang dorang ni walopun dorang sayang teman2 istimewa dorang nih. Sbab I know dorang ni sayang aku lebih lagi dari dorang sayang teman2 istimewa dorang tuh...

AKu rindu sama Faiz - die langsung dah tak de pep berita selain mengucapkan terima kasih selepas aku wish birthday

Aku rindu Joop - yang sedang kurus kering kat sabah

And skang aku sdg busy berkerja~~

Ok..mulai hari ni aku kan selalu memasukkan citer2 terbaru dalam blog..

Lagi satu,...

Berat aku dah naik 2 kg menjadikkan aku 82 kg!


XoXo
Bobba the Pornstar!