Monday, May 11, 2009

Birthday Zhar!!

08.05.2009...Bithday Zhar yg ke 25...cam seronok jek arituh sebab ktorang cam ramai2 dekat 10orang dapat berkumpul dengan gembiranya..

Wat surprise tuk Izhar, and izhar pun wat surprise tuk ktorang ngan membelanja segala air yg ktorang pesan di Restoran Rasta tu, kalo zhar tak wat itu sebagai surprise,aku sure dah order segala jenis makanan disitu..huahuahua..ko nasib baik zhar...

Pas lepak Rasta, G karaoke kat AMP Karoeke, pusat menyanyi2 baru di Sunway Pyramid..ok la..tempat pun lawa..selesa,harga pun not bad at all..murah gakla..And kitorang pun melantak la menyanyi ari tuh and yg paling best adalah semasa birthday boy ,Izhar, menyanyikan lagu Meet Uncle Hussin, Lagu Untukmu..memang rase mcm kat gigs la(ceh3)...And sume menyanyi dengan gembira termasuk la Farhan yang menjadi Duta Kecil tuk Broery Marantika, habis sumer lagu mamat tu die nyanyi(Nennie pun suke kot)....

Tuk part aku nyanyi lak, dorang tak penah bg aku peluang aku nyanyi, aku pun tak paham kenapa..tolongla..aku pun nak nyanyi gak.time aku pegang mic jek sumer serang aku..and aku tak dpt nyanyi..Roro ngan Fahan jek nyanyi sumer! Kan kawan2?!

Tp malangnya Fahan ade pristiwa tidak enak pada malam itu..(tak boleh citer kat sini kalo tak fahan picit tetek aku nanti) tp sumernyer berakhir dengan gembira..kisah birthday zhar berakhir pada jam 5.00 pagi. and IM very happy.

Zhar, ko happy tak?..of course la kan!

1 comment:

Anonymous said...

betul2!!!! aku sangat happpppyyyy!!! sangat2!!! aku sayang ko!!!!