Monday, May 4, 2009

THe Sexiest Perkhemahan Belia sepanjang Zaman!

Hahahah.....sleepy day, aku just balik from Perlis, ade perkhemahan belia @ program anak angkat. Wehh...can u guys wait for a moment. Aku sgt ngantuk and i need a short nap (or a long one,hahah) .tak larat giler pig! jab g aku sambung.

Ahh...setelah ader la dekat 2 hours and the half aku tido (kater td amik nap,amik ko)..tgn2 aku kembali menaip2 kekunci kat keyboard nih. and aku raser tangan aku seksi.

Ok..penceritaan bermula. Ktorang melangkah gagah ke BP house pada tanggal 1 mei 2009 untuk pergi ke Perlis tanpa mengetahui aturcara2 yg telah disediakan untuk kami, siapa yg pergi, untuk ape pergi,tido mane, buat aper, segala nyer la dalam persoalan. Setiba nya di BP house kami ahli Bear Rovers melihat hanya kami berempat jek yg berasal dari Kelana Kuala Lumpur, selainnyer semua dari Selangor, seperti kelana gombak,rawang dan sepang... tp ok ar..ktorang pun mmg dasar jantan peramah, jadi semuanya berjalan lancar..

Perjalanan ke Perlis mengambil masa 12 jam..lama giler weh... even my butt pun dah tumbuh kematu.kahkah..and semuanyer best giler... ader mak and bapak angkat, activity menenarik, kawan2 baru dari seluruh malaysia... Dan aku suker giler sukaneka, kami semua very the emosional untuk menang, sanggup saling membunuh untuk membiarkan kumpulan sendiri menang dan kumpulan aku paling byk menang aku raser..walopun bukan juara... tp hadiah lg byk daripada team2 lain..hidup kumpulan 1...(aku secara solo dpt nombor 2 dalam kerusi berirama,thinks im no good in team.hihi)

Thats all, i dont want to wrote a long one because they will be no one who will allow diri sendiri to spend a little time reading this...

The pictures will be uploaded shortly, both in myspace and this blog post. Please review this again if u want to feel it!...

XoXo,
BoBBa Boom Boom Pow!

No comments: