Thursday, July 3, 2008

Arip is sakit right now!!

Well2…lame gak tak update blog nih…sbab everyday is just the same..work , work, work…..that’s all.. not more dari tuh..

But then, working is not so bad at all if u all suka aper yang u all buat tuh..
Macam me..belajar management, and I’m using it now…and I’m gembira with that. So, kalo u guys masih belum kerja..carik kerja yang sesuai, sebab if tak sesuai..a all will rase seksa seumur hidup..huahuhauhau..umpama cinta tidak terpana di mata sang buaya..

MM….currently,ader sorang manusia nih yang bnermesej ngan aku mengatakan cinta dan sayangnya..tapi aku just layan gitu2 jer..menghilangkan bosan.. but u noe what.. the human is so geli-gelaman..don’t know what to say la…sampai one point rase nyampah giler..b then senyap sunyi jer..mane cinta dan sayang2? Pura-Pura.

And for your information one of my friend, Arip is sakit right now..dah dekat seminggu dah dia sakit..we all summer risau… try telepon,tak dapat.Mesej,tak reply. Aper yang die piker pun tak taula.. die ingat ktorang happy this way kot..huhu..


Wah3x…lagi 2 minggu I’m going to Vietnam! Huhuhu..i hope jadik la pi sane..there is so many problems occur (as usual,hahahaha)…and I noe rakan2 and adik2 aku akan mampu menjadikannyer kenyataan!! Chayok!!!

Ok..last skali..aku maybe dapat sponsor 500!! Akhirnye aku berjaya!! Harap2la…


XoXo Billy B

2 comments:

apai said...

bob cite la mcm mane ko leh kurus...huhu

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik