Sunday, November 23, 2008

It's just their alter ego minded!

Pe KAbar pembaca2 sekalian....

masa untuk menulis lagi blog nih.... ok.. start ngan keadaan aku skang. aku nih just came back from Jambori johor yang ala2 pukimak gak la... but overall the jambori is pukimak gak.. but there is one boy there that made my heart melt.. hahahaha (terkejut korang ngan statement nih kan?..kihkih)... but siyes beb.ces.berbaloi gak la my one week at the fucking jamboree..

For the time being aku still on looking chasing the job of my dream. Ntah la beb. aku tak leh la nak go on keje ngan my parents.Dun no y. Wat i need is a challenging job aka organizing events and so on. But if aku apply keje kat bank,life will never going to be fun anymore. right nen? So ,skang aku tgh2 la mencari ape2 keje yang patut and if atakder keje sgt2 yang aku suka, I will definitely packing barang and balik ke tmpt yang aku cintai, Gunung Nuang..! kahkahkahkah. Duk kat hutan tak yah susah2..best pun best.pandai2 la aku sort ways mana nak collects money. Money2 money2, I can sell Honey. I can bake Honey Bun. Melalut lah plak...

And again, the usual thing on my blog, the part where im missing my frens from the ultimate Unisel. UNISEL OK..not UNIHELL... I also like so dont know why ade student yg panggil UNISEL nih UNIHELL.. maybe dorang luper kot yang dorang ni terlalu pandai sampai masuk UNISEL nih..keh3.. konon2 unisel ni sgt tak best lah smpai panggil cam tuh.. I think kat budak2 unisel yang pura- pura tak suka unisel nih sumer poyo... it's just their alter ego minded, walhal, dorang nih ade gak suke bljar kat unisel tuh.. ade yg dah nak abis pown. WEll, get a life. If korang sgt cool.. pi la bljar luar negara or pegi masuk university awam a.k.a UFM(University for Malay)..mmg berkembanglah otak bdk2 nih bersaing sesama bangsa. Tiada cabaran.

UNISEL the best. IF tak best, find a way tuk make die jadik best. We've done it.

Aper ek nak buat pas nih..aku nak pi camping la kot ngan paiz,paan and parip.
Ngee~~(trademark RORO)..

ok ..thats all for now..

XOXO BILLY B

1 comment:

Anonymous said...

ngeeee~....
ade gak trademark aku kat situ...
(ntah bile tah jd trademark aku..??)

sy,
roha