Aku pegi UNISEL, jumpe my love, NEnnie Trianna yang mukanya happy lebih drpd biasa( heheh) ,dia kate die sayang aku..aku pun sayang kat dia, tp kan Nen, aku bole accept kalo ko ltk aku nombor dua dalam hati ko, as long ko masih sayang aku.. Jgn la ko tros tak sayangkan aku eh? aku dah tak nak idup lg dah kalo mcm tuh...takder meaning. hehehehe. Im happy for you!!
Sonok padehal last week..pegi Banting and everything..kakak Ima kawin, culture perkhawinan yg ade sedikit perbezaan.
Tp aku ade dat feeling, kenape korang nak menyeksa diri korang dengan berkhawin? Pastu aku biar feeling aku pegi jauh2 because aku rase aku patut happy for them... semoga dapat anak byk2..tp jgn sampai terlebih2 pulak...kang tak mampu...sebab anak memang rezeki, tp kalo rezeki tu tak cukup tuk ditampung,pandai2 la mengawal rezeki-rezeki tu..
Pisang nak pupus.
Satu lagi...aku skang dah ade kerja baru...
BoBBa is a Pornstar.. sape yg nak gunekan khidmat aku. Sile bersedia dgn harga yang tinggi...
Wohhooo!!
And aku ade nasihat tuk kawan2 aku..walaupun aku ni ade sedikit perbezaan, jgn la kamu takut untuk mendekati aku, makan bersebelhan aku, tidur bersebelahan aku,mandi bersebelahan aku, amik gambar bersebelahan aku.. Sebab aku bukan pelacur!..aku ade harga diri aku sendiri.and aku tau mane kawan aku.Aku tak makan kawan!
And aku masih suke dgn Batang Berjuntai serta Telor OStrich!
XoXo
BoBBa Boom Boom POw!