Tuesday, August 4, 2009

.......

Semalam aku lepak umah arip. Aku sampai malam. Time tu kat rumah arip sumer ade. AKu masuk2 jer nampak Nennie,Arip and Kerol tengah tengok citer cabut2 mata kat bilik arip. Pastu aku nampak Bobo and Roro tengah tengok tv and aku pegi dapur tengok Wan tengah masak tuk kitorang....Apa yg aku rase? Macam biasa aku rasa BAHAGIA.

Semua kawan2 baik aku ader kat situ and aku boleh borak2 and ketawa puas2 sampai tido. AKu kalo boleh nak camtu jer hari2...takde stress....and pastu MD pulak balik..borak lagi..tengok citer The HOuse bunny yg ader pompuan BImbo tuh..Klakar giler..lagi kelakar biler tengok ngan kawan2 yg kalakar2 jugak.

Satu lagi, Wan masak sedap giler! KAgum aku... Satu mangkuk ktorang makan sama2 4 orang...sedap2..

Before aku tido... aku tgk muka Nennie atas sofa.... Aku rase aku nak dia jadi kawan aku smpai bile2. Tak kire la dia emo ker, dia bahagia ker, Die mumbling ker... die ttp comel! hahaha...aku ttp sayang dia. Aku tau - dia sayang aku - never lesser!


XoXo
BoBBa

No comments: