Thursday, August 27, 2009

Semalam Dan Today nyer BErBUKa!!

Masa untuk menulis blog....Tp sebelum tuh..selamat berbuka pose kepada semua.

Lokasi aku sekarang : Old Town Sri Petaling
Makanan yg Di order: Ipoh Chicken Hor Fun
Minuman Pulak : Hazelnut white Coffee (The best coffee in Malaysia!)

Hurm..suppose to be ari nih ktorang buka ramai2.. tapi Bobo and Roro pulak ade graduasi mereka untuk SIMA (Congrats sisters!)... dan joop pulak tak dapat datang kerana jumaat beliau kelas penuh.. MAkanya aku berbuka pose dengan Wan HAfiza atau lebih dikenali sebagai Wan @ Ja Cun!. Owh..nennie berbuka bersame Mea di Mid... Thanks wan teman aku!

Semalam aku, Din, Roro and BoBo berbuka puase di sebuah Restoran Kecik di depan semua house . Nama Restoran tu SELERA MY. Aper yg aku and kawan2 aku makan?

Roti Nan biasa 3 keping
NAn Cheese 1 keping
Ayam Tandori 2 ketul
Keema 1 Mangkuk
Nasi KErriyani (beriyani sebenarnya) Kambing Satu Pinggan
Bawang Tempura 1 pinggan

Dan air2 minuman biase

Tgk mcm tak cukup ...(Din bukan main nak order lagi Nasi Keriyyani tu) ..tp bila makan suma dah macam ular sawa..aku nak kater satu! Semuanya RM 55.30..(agak mahal la..~~)

SELERA MY memang the BOMB!!!!!

Korang should try!

Dan besok dan hari2 seterusnya aku kene berfikir nak makan kat mane?

Any IDea? Yg sederhana HArganya dan sedap!

XoXo
BoBBa, Naked man with brain!

No comments: