Monday, April 13, 2009

Coretan dari Ada and things that very thingy~~

Apa khabar semua...
jumaat malam lps aku and faiz and fahan naik gunung nuang...tp smpai LOLO jek la huhuh....kononnyer nak naik kul 9 malam..tp disebabkan ujan yg lebat, kami start naik kul 10 30 pm. LEbih kurang camtulah..and kali ni tak ramai yang camping.tak tau naper.Selalu penuh semua campsite, tp kali ni ade;a 2-3 khemah lain.

Semua yer best cam biasa and kali ni disebabkan kami ade flyer baru, ktorang boleh senyum jek tido walopun kat luar tuh ujan lebat. Best beb, mcm tido kat umah...kat umah pun tak best mcm nih. And ade masalah baru.ade penyengat yg sgt byk menyerang ktorang..stiap pagi. sakit hati tul.nak idup pun tak tenang. byngkanlah, kat dalam khemah tuh mcm ade 20 ekor penyengat/tebuan berlegaran..huisyy....

And kami bertiga juga ade membuat pact iaitu kami akan menurunkan berat badan. Aku:75kg, Faiz:60kg , and fahan:83kg. tu semua adalah ktorang punyer berat badan yg wajib dan ktorang akan timbang pada 2 jun 2009. saper yg gagal mencapainya wajib membayar RM20. Ada sesiapa nak join boleh join dgn menghantar comment(nyatakan berat badan yg anda akan capai sehingga 2 jun 2009, perlu lebih 5kg penurunannya).

Tadi aku bukak email and NUrsyaadah aka ADAH ada comment and aku sgt suka+it bring back memories..begini bunyinya
¨ wooolaaaa~~~
bila...aku baca bloh ko bob...aku rasa cam sedih sgt...t[ d selang seli ngn kegembiraan yg amat menakjubkan...sgt2 memori...sob...sob...bayangkan kta kenal pada tahun 2005...dimana meeting OAT pertama time tu kat BK7 kot...aku dah cuak gyler...sape dorang ni...pretend la cam cool...alamak ada muke rushdi(pakwe jojo) mamat ni la aku suke kutuk...dating x hingat kat pkp ngn awek dia (jojo)..huhhu...dpt plak biro sponsor...sume gara2 si syahidatul hidayah punya tunang kat Air ASIA...hahahaha...dgn harapan leh dpt sponsor ticket la...pastu g cari team members kat pkp...menanya org nk join ke x...dah mcm nk ajak org join parti pembangkang jer...sume tu kta lalui ngn penuh suka duka...klu dulu aku tgok org2 muke cam k.linda, enal dll sgt la kerek...tp bila blik indon...close gyle...tp bla pk prob..mcm2 la..ngn prob transport la..masalah hati n perasaan la...macam2...tp klu kt indon aku cam baek sesangat ngn kavie...hahahhaaa...ape kavie wat eh skunk...??? pastu dun 4get ngn JPA aka KPA....hahhahaa...balik indon kta terjebak ngn KPA plak...kawad la ape ntah lagi...pastu gado2 ngn pucuk kempipinan kavie...g beijing....beijing best!!! w/pun kta no need tu practice tarian n dikir barat tiap2 mlm kat bilik OAT ...hohoho...
OAT- buatkan aku kenal erti sebuah persahatan dn kasih sayang dalam persahabatan tu sndiri...
OAT- buatkan aku kenal sapa aku...kekurangan dan kelebihan...
OAT- mengajar aku tuk bekerja secara professional tanpa ada perasaan yg membara d dlm at (olways think possitive)
OAT- mengajar aku erti CINTA...kerana OAT jgak aku jumpa bdak yg dulunya annoying (muke+perangai) sumtimes la...tp sebenarnya baek...nerd ke???bole la...tp skunk aku sgt2 SAYANG n CINTA sama dia...I LOVE u, MD...
aku st rindu ngn OATrian sekalian...bila mau wat reunion???
mau jumpa...MD,BOB, NEN,AREP,PILLAI, ROHA,K.SUZI,ENAL, LINDA, K,FIZA,SUE, IZHAR, FUAD,KC,BOBO, WAN, IMA, MIA, WANI,NAD,AMAT, HEZLI, WAN,JOB,dll...

miss u ol...muah...muah!!!

ADA ¨

renung2kan....

XoXo
BoBBa Boom Boom Paw!


No comments: