Wednesday, April 22, 2009

Young couples with anak!

Dah lama aku rasa perasaan ni sebenarnya.... sejak daripada aku berada di tahun akhir universiti lagi... satu perasaan kagum kepada pasangan2 yg muda dan mempunyai anak..i wonder why~~naper aku kagum aku pun tak tau... cuma bila aku nampak mereka bersama dgn anak2 mereka, aku akan smile by myself.

Tapi kadang2 aku terpikir, hidup solo ni pun kadang2 dah cukup susah nak mengawal kedudukan kewangan dan juga gelora perasaan, tp bayangkan, bila dah sersuami atau beristeri dan ditambah lagi dengan anak yg kecil. Aku rase besar pengorbanan tu...

Aku raser pada umur 25 aku dah boleh menanggung that anak2 nyer kes..aku nak jadik seorang bapa...kepada seorang anak, and aku akan jaga dia sepenuh hati aku. i will love him , and i noe all my besties will love him too..

walaupun dia hanya seorang anak angkat.

No comments: