Ima-Mia,
THings happen u noe... and this time, the thnigs that happen is very bad...
I dunno how to solve this matter.
In my point of view, korang ni tak befikir rasional...Mia, ape ko dapat dgn balik Subang tanpa nak kasik ima explain? Nak suh die terhegeh2 carik ko, pujuk ko or anything yang nak bg tunjuk yang die mmg sayang gile kat ko? come on la... be wise my dear... put aside all the ego...the layng2 thing is simple..and it can be solve in no time if u tak run away..
Maybe it is ImaĆ fault, but can u give her a space of forgiveness?? of course u can..kan? i now u can..
Skang lepak dah takder Mia... sebab aper??
Sebab bende bodoh nih...aku ni kan lama2 letih...
Untuk kawan2 aku yang lain, aku tak nak korang jadik macam pompuan2 lembik dalam Malaysia nih, yang keja nya tau merajuk, menggedik, menangis and mengkomplem orang lain.. aku tau yang korang ni kuat, independent, dan mampu buat sumthing yg pompuan alin tak boleh buat, dari dulu lg aku ajar korang macam tu kan! sampai UNISEL pun mampu ikot cakap kita.. hebat ape...
Dewasa buat cara dewasa.... sakit mmg sakit... kalo dilayan sakit tuh.. makin sakit lagilah..
And Ima u have to ask for forgiveness from Mia and both of you need to sit together and discussed about thngs~~~
Dah.Bosan. kol me if anything
Bye!
BoBBa
Monday, February 23, 2009
Monday, February 16, 2009
MAin Layang-LAyang!!
Well....kawan2...anda suka main layang2?
Most of you musti think that main layang2 is vey kuno and very tak best kan?...best i can tell u this, U r totally absolutely wrong!
This is the cerita, hari Sabtu aku duk lepak kat Rasta, sebelum sampai aku byk gak la lost track,because never lay eyes on the kedai, and macam biasa, POMPUAN kalo bg direction mesti ngarut2 ntah mana aku muncul...sampai la Faiz came to the rescue..hahaha..Laki jugak yg power..
Sebelum balik rumah ALia ajak main layang2 kat kepong..so bgitula plan tu terjadik,,
and ktorang pun pegi... MMg best la beb main layang2 kat situ..tp the boring part is kat padang tu h ader hundreds of kites.... mmg sangkut2 la bagi layang2 yg br nak memulakan perjalanan...
Layang2 ktorang ade 3, nama layan2 tu , Zaiton, Maimon and Zebra...(giler sexy nama aku bg!) dan terbangla dorang ngan jayanya...cuma Zaiton jer susah nak terbang...Sebget2 sket..hahaha
Korang patut try pi sana..
PIc lain2!!! njoy!
Tuesday, February 10, 2009
Weekend Story - Sg Chongkak,Tapah and Cameron Highland!
Hari ni birthday Nad tp aku tak dapat datang..ade hal siket ari nih..
still ade shooting my drama tuh.. sorry Nad, neway, Happy Bithday NAd!
DaLam 2-3 hari ni macam2 aku buat bersama Bear and Bearies nih.
Sabtu- Sg Chongkak (bbq picnic)
Ahad- Gi Tapah, Ila s wedding and trip to Cameron Highland
Isnin - tgk movie.
SG CHongkak!
Sg Chongkak macam biasa mmg akan menyeronokkan..Wan punyer mother skali yang paling busy menyediakan segala2 nya untuk ktorang memenuhkan perut kat sana, mak die masak bee hun goreng, mak die peram ayam, mak die prepare sos bagai, mak die jugak yang buat salad tuk korang, kire mewah gakla picnic ktorang arituh.. and the best part is, orag tak ramai..sonok2..and sepanjang aku duduk kat Sg Chongkak aku rase happy giler ayam punyer and some kiND of bahagia punyer feeling and aku cakap dalam hati aku
¨AKU DAH TAK PERLUKAN KAWAN YANG LEBIH, YANG ADA NI DAH SANGAT BAIK DAH¨
serius aku x cakap, faiz ngan farhan pun dah baik dengan kawan2 aku dari unisel, macam satu family yang sgt ramai adik beradiknyer. And it also fun to have BoBo around, tak sangka plak die nak mengekut kemane aku pergi nih..hahaha...sorry kerol,aku bawak bobo jalan2.keh3...
Kahwin ILa!
Trus trang aku cakap,until la nih pun aku still cant accept si ila ni punyer husband, ari tuh pegi pun mcm bosan jer tgk die..lantak la, die tak suke ktorang, ktorang lagi tak suka die! tapi ape2 pun, majis Ila tu ok..majlis yg sederhana dan simple.yang penting Ila bahagia ngan laki kesayangan die tuh..
CameRon HigHland
Pas pi Kahwin Ila, kami trus berangkat ke cameron highland, perjalanan agak menerujakan and juga memeningkan..tp aku gagah, tak macam Arip,lemah! naik sket dah pening nor..kater jantan beb!! yang penting kat atas tuh best! sejuk gak la kalo malam sebab lepas hujan and ktorang makan byk bende kat pasar kat situ.. yang paling best Shitake mushroom goreng, ayo!! marvelous...mcm nak nangis jer makan bende2 tuh. sgt sedap kot!
Kami juga ade berpura2 membeli sayur ,kunun2 nak masak, sampai ke la ni tak masak! kahkahkah..Mulan lagi la..dah berulat agaknyer sayur2 die...
WELL...IT WOULD BE HAPPIER IF NENNIE WAS AROUND~~~SIGH....
XoXo
BoBBa
still ade shooting my drama tuh.. sorry Nad, neway, Happy Bithday NAd!
DaLam 2-3 hari ni macam2 aku buat bersama Bear and Bearies nih.
Sabtu- Sg Chongkak (bbq picnic)
Ahad- Gi Tapah, Ila s wedding and trip to Cameron Highland
Isnin - tgk movie.
SG CHongkak!
Sg Chongkak macam biasa mmg akan menyeronokkan..Wan punyer mother skali yang paling busy menyediakan segala2 nya untuk ktorang memenuhkan perut kat sana, mak die masak bee hun goreng, mak die peram ayam, mak die prepare sos bagai, mak die jugak yang buat salad tuk korang, kire mewah gakla picnic ktorang arituh.. and the best part is, orag tak ramai..sonok2..and sepanjang aku duduk kat Sg Chongkak aku rase happy giler ayam punyer and some kiND of bahagia punyer feeling and aku cakap dalam hati aku
¨AKU DAH TAK PERLUKAN KAWAN YANG LEBIH, YANG ADA NI DAH SANGAT BAIK DAH¨
serius aku x cakap, faiz ngan farhan pun dah baik dengan kawan2 aku dari unisel, macam satu family yang sgt ramai adik beradiknyer. And it also fun to have BoBo around, tak sangka plak die nak mengekut kemane aku pergi nih..hahaha...sorry kerol,aku bawak bobo jalan2.keh3...
Kahwin ILa!
Trus trang aku cakap,until la nih pun aku still cant accept si ila ni punyer husband, ari tuh pegi pun mcm bosan jer tgk die..lantak la, die tak suke ktorang, ktorang lagi tak suka die! tapi ape2 pun, majis Ila tu ok..majlis yg sederhana dan simple.yang penting Ila bahagia ngan laki kesayangan die tuh..
CameRon HigHland
Pas pi Kahwin Ila, kami trus berangkat ke cameron highland, perjalanan agak menerujakan and juga memeningkan..tp aku gagah, tak macam Arip,lemah! naik sket dah pening nor..kater jantan beb!! yang penting kat atas tuh best! sejuk gak la kalo malam sebab lepas hujan and ktorang makan byk bende kat pasar kat situ.. yang paling best Shitake mushroom goreng, ayo!! marvelous...mcm nak nangis jer makan bende2 tuh. sgt sedap kot!
Kami juga ade berpura2 membeli sayur ,kunun2 nak masak, sampai ke la ni tak masak! kahkahkah..Mulan lagi la..dah berulat agaknyer sayur2 die...
WELL...IT WOULD BE HAPPIER IF NENNIE WAS AROUND~~~SIGH....
XoXo
BoBBa
Friday, February 6, 2009
Bobba = I LOVE TELOR!
Suddenly, I feel thet i am boring..haha. Nuthing todo at the office.and this make my stomach dance a cha cha dance. Am going to buy food afterwards lorghh~.
Foods = Fats = sakit hati.
Well.As a drama producer, there s nuthing much i can do in the office. Just update the email and melayari internet dengan melihat page2 myspace kawan2 dan juga menulis blog. And dont blame me for the emptiness of isi dalam this blog post. WalalaWaca hei...
mmmm...hari ni aku kerja pakai polo T giordano and my one and only one jeans yg fit my size(saper yg slalu keluar ngan aku tau la seluar mane)..hahaha.. it all because of the long lost flesh. But im bersyukur for that. Now i can really say that i am EXTRA GORGEOUS AND SEXXXY. Plus sex is my hobby other than hiking and camping.. so lose weight will be the extra advantage.haha..
Well... am missing to do the camping with all the bearies and bear. Two weekends spent with them are the marvellous and spectacular moment. Jussssst Love It! it will have been better if the sunshine was around.LOtr~~
Yesterday and the day before yesterday, wan, putri yg tertinggal(mulan), roro,nad-sam, mia and BoBola lepak2 with aku and arip kat Ac and hartamas the day after.. and u noe what? Have u ever imagine AC will ever blackout?! its happening that day..ayo..dahla dah order makan and since bangla or si nepal tu(tak sure bangsa ape mamat pakistan tu) able to cook in the darkness(agak kagum sbab everything looks puurrrfect!) we all terpaksa memakan dalam keadaan gelap gelita dgn diterangi cahaya henphone Si Rangga> And as usual, talking about stuffs, ridiculous and disgusting stuff. Porno stuff. hahaha..
Time kat hartamas plak, nuthing happen just aku makan just a little too much for my dieting programme. And we also talking and discussing about someone punyer TELOR yang diura-urakan sebagai besar! it was sangat hilarious and sort of steamy because, well..i love TELOR. N0, No, i mean i love to makan telur rebus. telur rebus ayam jantan. Eh eh!! bukan, telur rebus ayam betina! arghhh!! Entahla... hahaha...
Ps: Kawan2 biar pecah di Perut jgn pecad dimulut pasal that TELOR k?!! kahkahkahkahkah
XoXo
BoBBA
Foods = Fats = sakit hati.
Well.As a drama producer, there s nuthing much i can do in the office. Just update the email and melayari internet dengan melihat page2 myspace kawan2 dan juga menulis blog. And dont blame me for the emptiness of isi dalam this blog post. WalalaWaca hei...
mmmm...hari ni aku kerja pakai polo T giordano and my one and only one jeans yg fit my size(saper yg slalu keluar ngan aku tau la seluar mane)..hahaha.. it all because of the long lost flesh. But im bersyukur for that. Now i can really say that i am EXTRA GORGEOUS AND SEXXXY. Plus sex is my hobby other than hiking and camping.. so lose weight will be the extra advantage.haha..
Well... am missing to do the camping with all the bearies and bear. Two weekends spent with them are the marvellous and spectacular moment. Jussssst Love It! it will have been better if the sunshine was around.LOtr~~
Yesterday and the day before yesterday, wan, putri yg tertinggal(mulan), roro,nad-sam, mia and BoBola lepak2 with aku and arip kat Ac and hartamas the day after.. and u noe what? Have u ever imagine AC will ever blackout?! its happening that day..ayo..dahla dah order makan and since bangla or si nepal tu(tak sure bangsa ape mamat pakistan tu) able to cook in the darkness(agak kagum sbab everything looks puurrrfect!) we all terpaksa memakan dalam keadaan gelap gelita dgn diterangi cahaya henphone Si Rangga> And as usual, talking about stuffs, ridiculous and disgusting stuff. Porno stuff. hahaha..
Time kat hartamas plak, nuthing happen just aku makan just a little too much for my dieting programme. And we also talking and discussing about someone punyer TELOR yang diura-urakan sebagai besar! it was sangat hilarious and sort of steamy because, well..i love TELOR. N0, No, i mean i love to makan telur rebus. telur rebus ayam jantan. Eh eh!! bukan, telur rebus ayam betina! arghhh!! Entahla... hahaha...
Ps: Kawan2 biar pecah di Perut jgn pecad dimulut pasal that TELOR k?!! kahkahkahkahkah
XoXo
BoBBA
Tuesday, February 3, 2009
Sorry if we are hurting you Sunshine!
Just now, aku chatting ngan nennie dalam Facebook..
borak sikit2...but..i can feel sumthing..deep in my heart..
tak tau aper..
feels like...she is very lonely,missing her friends and ktorang sebuk post our new pics going here and there. And I realize that we are hurting her with that. It surely hurts her badly.
Just now, aku chatting ngan nennie dalam facebook..
I miss her, really miss her. Aku nak borak ngan die. Aku nak borak face to face ngan die. Chatting just buat a raser miserable. tak tau nak borak ape. We can do silly things if borak face to face kan?..even without talking, we can laugh all day long.(with all the tarik rambut,tepuk dahi, air liur tersembur bile borak terlalu ghairah,haha)
Tiba2 aku terus berpikir diluar kawalan otak,nak pinjam duit bapak aku la, nak pinjam duit kat adik aku la. Nak pg Aussie buat surprise kat nen.hahaha. but i just knew it is impossible.
Nen,
please take care of yourself, mind ur manners bile duk dalam kelas tuh. kurangkan proses GARU and BAU. And I will tunggu ko kat airport bile ko balik nanti...then we can really talk...
Love,
BoBBa
borak sikit2...but..i can feel sumthing..deep in my heart..
tak tau aper..
feels like...she is very lonely,missing her friends and ktorang sebuk post our new pics going here and there. And I realize that we are hurting her with that. It surely hurts her badly.
Just now, aku chatting ngan nennie dalam facebook..
I miss her, really miss her. Aku nak borak ngan die. Aku nak borak face to face ngan die. Chatting just buat a raser miserable. tak tau nak borak ape. We can do silly things if borak face to face kan?..even without talking, we can laugh all day long.(with all the tarik rambut,tepuk dahi, air liur tersembur bile borak terlalu ghairah,haha)
Tiba2 aku terus berpikir diluar kawalan otak,nak pinjam duit bapak aku la, nak pinjam duit kat adik aku la. Nak pg Aussie buat surprise kat nen.hahaha. but i just knew it is impossible.
Nen,
please take care of yourself, mind ur manners bile duk dalam kelas tuh. kurangkan proses GARU and BAU. And I will tunggu ko kat airport bile ko balik nanti...then we can really talk...
Love,
BoBBa
Friday, January 30, 2009
Ape yg aku nak cakap
Sitting at the office without nuthing to do...and at the time like this la aku akan tiba2 try to predict my future and jugak ingat balik bende2 yg aku dah buat....baik or tak baik...tp obviously bnyk yg tak baik.
aper ek aku nak tulis...takper..biar aku tulis aper yg terlintas dalam hati aku skang nih..
blank...
still blank...
mmm....bila pikir masa depan ,aku jadik takut..tak tau aku mampu ker tak menghadapi masa depan nih..aku raser aku kuat, aku tabah...tp aku ttp takut...tgk bapak and mak aku..sekuat2 dorang pun kadang2 jatuh tersungkur gak.. tp dorang boleh bgn balik..apa yg aku takutkan adalah bila aku jatuh, aku tak mampu nak bgn balik...jadi aku harap aku cukup kuat tuk menghadapi masa depan...
umur aku dah masuk 23, stress... aku target nak amik aku nyer adopted son masa umur aku 25...so..ader dekat three years aku leh keje tuk stabilkan ekonomi..
Kenapa aku pilih adopted nyer anak, sebab kahwin is a biggg NO tuk aku.. aku tau agak bersalah untuk aku tulis bende nih , tp aku nak kongsi pandangan peribadi aku..
perkahwinan adalah bermaksud dua orang hidup bersama dengan ikatan. Bg aku, perkahwinan hanya akan menyusahkan hidup aku.. aku tak mampu kot idup ngan org lain berada atas katil yg same ngan aku selama berpuluh2 tahun..huisyy..tak dapat bayangkan..pastu bila dah kawin sumer bende milik bersama.. kite kerja, duit bg kat isteri plak..ape barang, aku lokek kot beb...tu la pasal nyer..aku mmg tak dpt menerima..lg satu hal..aku mmg tak akan bercinta and takkan jatuh cinta pada mane2 pompuan di dunia nih...aku mmg tak boleh..kalo Allah bukak pintu aku ,itu dah lain cerita, and aku berdoa selalu supaya aku boleh hidup normal macam orang lain..kabulkan doa aku ....tolong...
Bahagia? mmg aku takkan bahagia sampai tua kalo macam nih, tp ini bukan pilihan aku, ini mmg dah ditakdirkan tuk aku... so kalo boleh aku nak hidup se happy mungkin because biler aku dah tak bahagia nanti ,aku boleh ingat balik saat2 bahagia aku masa muda..masa skang la...
panjang dah ni aku tulis..
so pada kawan2 aku.. aku amat berharap kamu akan bahagiakan aku sebab biler kamu dah berkeluarga nanti, nama boBBa dah tak kan ade dalam hidup kamu nanti...and aku jer yg akan ingat aku penah bahagia hidup ngan korang...
aper ek aku nak tulis...takper..biar aku tulis aper yg terlintas dalam hati aku skang nih..
blank...
still blank...
mmm....bila pikir masa depan ,aku jadik takut..tak tau aku mampu ker tak menghadapi masa depan nih..aku raser aku kuat, aku tabah...tp aku ttp takut...tgk bapak and mak aku..sekuat2 dorang pun kadang2 jatuh tersungkur gak.. tp dorang boleh bgn balik..apa yg aku takutkan adalah bila aku jatuh, aku tak mampu nak bgn balik...jadi aku harap aku cukup kuat tuk menghadapi masa depan...
umur aku dah masuk 23, stress... aku target nak amik aku nyer adopted son masa umur aku 25...so..ader dekat three years aku leh keje tuk stabilkan ekonomi..
Kenapa aku pilih adopted nyer anak, sebab kahwin is a biggg NO tuk aku.. aku tau agak bersalah untuk aku tulis bende nih , tp aku nak kongsi pandangan peribadi aku..
perkahwinan adalah bermaksud dua orang hidup bersama dengan ikatan. Bg aku, perkahwinan hanya akan menyusahkan hidup aku.. aku tak mampu kot idup ngan org lain berada atas katil yg same ngan aku selama berpuluh2 tahun..huisyy..tak dapat bayangkan..pastu bila dah kawin sumer bende milik bersama.. kite kerja, duit bg kat isteri plak..ape barang, aku lokek kot beb...tu la pasal nyer..aku mmg tak dpt menerima..lg satu hal..aku mmg tak akan bercinta and takkan jatuh cinta pada mane2 pompuan di dunia nih...aku mmg tak boleh..kalo Allah bukak pintu aku ,itu dah lain cerita, and aku berdoa selalu supaya aku boleh hidup normal macam orang lain..kabulkan doa aku ....tolong...
Bahagia? mmg aku takkan bahagia sampai tua kalo macam nih, tp ini bukan pilihan aku, ini mmg dah ditakdirkan tuk aku... so kalo boleh aku nak hidup se happy mungkin because biler aku dah tak bahagia nanti ,aku boleh ingat balik saat2 bahagia aku masa muda..masa skang la...
panjang dah ni aku tulis..
so pada kawan2 aku.. aku amat berharap kamu akan bahagiakan aku sebab biler kamu dah berkeluarga nanti, nama boBBa dah tak kan ade dalam hidup kamu nanti...and aku jer yg akan ingat aku penah bahagia hidup ngan korang...
Wednesday, January 21, 2009
Cadangan korang supaya pagi2 happy!!
Working hour - 9 - 5pm..
jadi maksudnyer kene bgn pagi and gosok baju ape bagai..bende2 tuh dah membuatkan moog pagi aku menurun dgn mendadak...i hate ironing the shirt. it is so much difficulties and borrriinnnngggg.....tenyeh bj ngan bende panas..tak bosan kah? bosan kan....
So, i need bende2 and i do bende2 yg boleh buat aku happy pada hari2 sebegini. susah gak nak get thing yang can make me happy... traffic jam pun fucker giler gak. Hari2 nak jam. naper la my dad tak moh blikan aku helicopter.
Bende2 yang pernah buat aku happy pada waktu pagi...
1. Bapak aku message kater dah bank in duit..yuhuu..
2. Cilos berfungsi dgn baik ( Cilos is my car´s name)
3. Rokok masih berstok.
4. Fly fm memainkan lagu Love Story by Taylor Swift and DJ2 fly fm (Ben,phabes and nadia) pun best gak pg2.
5. ade parking kat opis.
tu contoh2 bende yang slalu berlaku..tp kadang ader gak extra2 thing yg menjadikan pagi aku lebih bermakna. Contohnyer, pagi tadi, aku pi isik minyak kat Shell Kuchai Lama,aku isik rm 20 and beri kad bonus link.Makcik tu lupe nak swipe kat mesin tuh and lepas tu ader mamt cina nih isik rm lima puluh and makcik tu dgn bangganye menye-wipe kad bonus aku tuk RM 50 tuh.. aku pun tersengih panjang...yeyeyeyeyyeye! kan dah gembire hari nih.thanks mak cik...
if korang ade bende2 nak kongsi or cadangan2 yg boleh buat happy pg2 sile comment yer?
jadi maksudnyer kene bgn pagi and gosok baju ape bagai..bende2 tuh dah membuatkan moog pagi aku menurun dgn mendadak...i hate ironing the shirt. it is so much difficulties and borrriinnnngggg.....tenyeh bj ngan bende panas..tak bosan kah? bosan kan....
So, i need bende2 and i do bende2 yg boleh buat aku happy pada hari2 sebegini. susah gak nak get thing yang can make me happy... traffic jam pun fucker giler gak. Hari2 nak jam. naper la my dad tak moh blikan aku helicopter.
Bende2 yang pernah buat aku happy pada waktu pagi...
1. Bapak aku message kater dah bank in duit..yuhuu..
2. Cilos berfungsi dgn baik ( Cilos is my car´s name)
3. Rokok masih berstok.
4. Fly fm memainkan lagu Love Story by Taylor Swift and DJ2 fly fm (Ben,phabes and nadia) pun best gak pg2.
5. ade parking kat opis.
tu contoh2 bende yang slalu berlaku..tp kadang ader gak extra2 thing yg menjadikan pagi aku lebih bermakna. Contohnyer, pagi tadi, aku pi isik minyak kat Shell Kuchai Lama,aku isik rm 20 and beri kad bonus link.Makcik tu lupe nak swipe kat mesin tuh and lepas tu ader mamt cina nih isik rm lima puluh and makcik tu dgn bangganye menye-wipe kad bonus aku tuk RM 50 tuh.. aku pun tersengih panjang...yeyeyeyeyyeye! kan dah gembire hari nih.thanks mak cik...
if korang ade bende2 nak kongsi or cadangan2 yg boleh buat happy pg2 sile comment yer?
Subscribe to:
Posts (Atom)